myhre Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 Her har du mulighet til å skrive avhandlingen med stil. Bare tenk så stilig å komme frem med denne mappa på kræsjstedet. Eller bare ha liggende i hanskerommet på en tidsriktig bil. Quote
myhre Posted September 8, 2015 Posted September 8, 2015 Høystbydende, tror ikke det foreligger noen fantasipris forventning fra annonsøren. Quote
Arnfinn Posted September 8, 2015 Author Posted September 8, 2015 haha, var jo interesse for denne jo. Solgt er den allerede dessverre Lowman. Quote
lowman Posted September 8, 2015 Posted September 8, 2015 ja regna ikke med å få den siden jeg er nykommer her:) var jo en merkelig bud runde..men shit au :)får bare satsa på at eg isje får motorstopp 😂 Quote
myhre Posted September 8, 2015 Posted September 8, 2015 Syns nå og at det var litt urettferdig budrunde. Quote
lowman Posted September 8, 2015 Posted September 8, 2015 Syns også det ,men men ,sto klar med 3tusen jeg ,så om kjøper vil selge ,så kan han ta kontakt Quote
Arnfinn Posted September 9, 2015 Author Posted September 9, 2015 Ja, kan ta sjølkritikk på budrunden. Neste gang skal du få betale 3000 for tilsvarende ting Quote
Recommended Posts