FredrikJ Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 1999 Mercedes S210 240E automat ca 330k km. 18" AMG felger, elektrisk sort skinn med memory og ortopedisk begge sider, parksensorer foran/bak, 2DIN Dynavin spiller med navigasjon, org Xenon i nærlys+ ettermontert i fjernlys, avtagbart hengerfeste (trekker 2100kg), Defa motor-/kupevarmer, cruise control, 15" alu vinterhjul kjørt en sessong, digitalt klima, takluke. Bilen har stått avskiltet i 1,5 år etter den begynte å bruke olje (trolig tette oljekanaler i toppen som er kjent problem på disse) - kjøpte ny motor som følger med, men den er fortsatt ikke satt inn. Motor/gir som følger med ble tatt ut av delebil av meg som jeg kjøpte hel og kjørte/testet at var 100% først. Jekkfestet foran er også rustet og bør byttes/fikses. Ellers hel og pen bil til å være en 210 som fortjener å komme på veien igjen, noe rustflekker er det som alltid på disse bilene + en liten bulk på bakluke som kan sees på bildene - lufter interessen før jeg evt setter den istand og selger. Enkel fiks for de som gidder, jeg sliter med motivasjonen når jeg har andre biler, lite tid til overs og vet den skal selges uansett! Bilen er kjørbar Tar imot seriøse bud. Bør være verdt noen kroner med tanke på delene som står på her. Får jo 3000 i vrakpant, 3-4000 for Dynavin 2DIN spiller med ramme, 5-7000 (?) for felgene osv. Da er det jo masse deler igjen som kan selges også, sort el-skinn med memory, ortopedisk osv bør vel være verdt noe feks... Quote
FredrikJ Posted September 4, 2015 Author Posted September 4, 2015 Det glemte jeg å si... 3470 Slemmestad Quote
Recommended Posts