L.Teksten Posted September 2, 2015 Posted September 2, 2015 Jeg kjøpte meg en ny w124 hær i fjor sommer som var planen å bytte ut med den grå som skal selges. Bilen har blitt byttet baksjerm på pga en liten tur i en murvegg. Min far begynte på men måtte gi opp da kunnskapene ikke var tilstrekkelig for jobben. jobben ble gjort hos kyndige folk. Nå skal bilen EU-godkjennes snart så får jeg se hva jeg gjør Bilen den dag idag Quote
L.Teksten Posted September 2, 2015 Author Posted September 2, 2015 Tusen takk Fint når bilen har godt 70000 siden 98 som er garantert. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 2, 2015 Posted September 2, 2015 Fin bil og kledelig farge! Det interiøret, er det lakkert sort? Skal det egentlig være rødt? Quote
L.Teksten Posted September 3, 2015 Author Posted September 3, 2015 nesten alt skal være rødt ja og noe er lakkert. i min nærmere framtid hadde det vært morro og bygd alt om til svart bortsett fra setene og skinnet i dørtrekka En fin svart-rød kombo Quote
Recommended Posts