mortenh Posted September 1, 2015 Posted September 1, 2015 Hjelp, 123 coupeen fra 79 skal kjøre konfirmant neste helg, men nå mangler den høyre plast/gummi-deksel bak på støtfangeren. Det er falt av under kjøring Dette er "endedelen" ytterst på støtfangeren, i svart plast/gummi høyre side bak. Samme del på coupe og stv/sedan skulle jeg tro? Noen som kan selge meg en slik? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 1, 2015 Posted September 1, 2015 Coupe har normaltsett chromhjørner. Sedan og stv har normaltsett sort plast hjørner, så sant det ikke er en 280 Det er litt flere detaljer også, men det er us verjon og japan som har andre. 200 - 300 coupe 280E 200 - 300 sedan 200 - 300 stv Quote
Olaf Posted September 1, 2015 Posted September 1, 2015 Jeg har, men det er bare gummidelen. Inne i den sitter det en plate med en skrue som går gjennom skjermen, og den har jeg ikke. Trenger du begge deler, eller sitter platen fortsatt der? Jeg bor i Oslo, og er å treffe på ni-åtte-null-tre-sju-fire-fire-seks. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
mortenh Posted September 1, 2015 Author Posted September 1, 2015 Sort plasthjørne på min 230 coupe. Platen sitter igjen på bilen. Jeg tar kontakt Olaf. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 2, 2015 Posted September 2, 2015 Så sant den ikke er fra Japan, så er det byttet. Egentlig veldig vanlig da coupefangere er svindyrt i innkjøp nytt. Er det blitt bulket en gang, så har det nok vært fristende å bare bytte ut med det man fant Quote
Olaf Posted September 2, 2015 Posted September 2, 2015 Gummihjørne gikk med posten idag. Lykke til med konfirmantkjøring! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts