Alexander Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Denne mandagen besøker vi Auto Grip A/S på Alnabru som blant annet driver med dekk/avbalansering av biler med dekka på bilen for å få bort slitsomme vibrasjoner og lignende. Oppmøte kl. 17:00. Her er vi nødt til og være minimum 15 stk hvis ikke avlyser de dette besøket så de som vil være med ringer Johnny Antonsen på tlf: 91110074 og melder seg på så fort som mulig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Jeg kommer, har noe vib i rattet nemlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 Jeg kommer, har noe vib i rattet nemlig Da håper jeg du har sagt i fra til Johnny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Sier ifra nå hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 I følge Johnny blir det vanlig mandagstreff i kveld pga for lite påmeldte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts