Sven Håkon Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Trodde knapt mine egne øyne når jeg så en W221 med taxiskilt på i byen i dag - Slutter aldri å bli overrasket på hvor mye penger drosjekuskene klarer å legge på bordet for biler nåomdagen. Geggi vet sikkert mer om denne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Stemmer det! Det er en mørk blå S320CDI. Jeg ringte Stavanger Taxi og spurdte etter "Jordmora" sitt telefonnummer, fordi jeg gjerne ville bestille bilen til jeg og kona skulle hjem fra Stavanger på lørdags-natten. Jeg fikk da beskjed om at jeg ikke kunne få nummeret, men at hun på sentralen skulle sende en mail til "Jordmora" om at hun skulle ta kontakt med oss. Hvis ikke hun gjorde det, så kunne vi bare få en annen taxi sa hun. Da sa jeg at hvis ikke vi fikk "Jordmora" sin W221, så skulle vi ikke ha taxi. Jeg purret 3 ganger, men hørte aldri noe. Det er en 1000,- kroners tur fra Stavanger og hjem til oss på natta, så jeg tviler rett og slett på at hun på sentralen til Stavanger Taxi gadd å gi "Jordmora" beskjed om turen i det hele tatt. Det hører med til historien at vi fikk tak i en god nabo som vi satt på med hjem isteden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Hadde jeg fortsatt i bransjen ser jeg ikke bort fra at jeg hadde funnet på tilsvarende. [move]Er jo bare å prioritere bort mat, klær, hus og familie[/move] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Det er jordmora sin ja Bedre å kjøre taxi enn å ta imot nyfødte visstnok. Hun skal etter planen ha den som pensjonistbil når hun går av om noen år. Hun er eneste sjåfør på bilen og kjører heller ikke netter/helger, Charlie. Hun fikk bilen på veien i august rett før ONS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Det er jordmora sin ja Bedre å kjøre taxi enn å ta imot nyfødte visstnok. Hun skal etter planen ha den som pensjonistbil når hun går av om noen år. Hun er eneste sjåfør på bilen og kjører heller ikke netter/helger, Charlie. Hun fikk bilen på veien i august rett før ONS. Hun kjørte ihvertfall natt til lørdag, og skulle visst kjøre natt til søndag også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts