Jump to content

W221 som taxi i Stavanger

Sven Håkon

Recommended Posts

Stemmer det! Det er en mørk blå S320CDI.

Jeg ringte Stavanger Taxi og spurdte etter "Jordmora" sitt telefonnummer, fordi jeg gjerne ville bestille bilen til jeg og kona skulle hjem fra Stavanger på lørdags-natten. Jeg fikk da beskjed om at jeg ikke kunne få nummeret, men at hun på sentralen skulle sende en mail til "Jordmora" om at hun  skulle ta kontakt med oss. Hvis ikke hun gjorde det, så kunne vi bare få en annen taxi sa hun. Da sa jeg at hvis ikke vi fikk "Jordmora" sin W221, så skulle vi ikke ha taxi. Jeg purret 3 ganger, men hørte aldri noe. Det er en 1000,- kroners tur fra Stavanger og hjem til oss på natta, så jeg tviler rett og slett på at hun på sentralen til Stavanger Taxi gadd å gi "Jordmora" beskjed om turen i det hele tatt. Det hører med til historien at vi fikk tak i en god nabo som vi satt på med hjem isteden.

Det er jordmora sin ja  :lol: Bedre å kjøre taxi enn å ta imot nyfødte visstnok.

Hun skal etter planen ha den som pensjonistbil når hun går av om noen år.

Hun er eneste sjåfør på bilen og kjører heller ikke netter/helger, Charlie.

Hun fikk bilen på veien i august rett før ONS.

Det er jordmora sin ja  :lol: Bedre å kjøre taxi enn å ta imot nyfødte visstnok.

Hun skal etter planen ha den som pensjonistbil når hun går av om noen år.

Hun er eneste sjåfør på bilen og kjører heller ikke netter/helger, Charlie.

Hun fikk bilen på veien i august rett før ONS.

Hun kjørte ihvertfall natt til lørdag, og skulle visst kjøre natt til søndag også.