Davor Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Har kjøpt meg ny bil og denne gangen ble det ikke noe Mercedes dessverre,jeg hadde mest lyst på en GL men den jeg hadde råd til er med bare 2 seter og med baby på vei 2 seter blir for lite.Det var helt tilfeldig at jeg snublet over Land Roveren som passet meg perfekt. Det er en HSE 2.7 TDV6 med 180000km på telleren,norsk bil med alle servicer tatt.Her er noen bilder Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Gratulerer med flott bil! Med en liten på vei, så er det nok meget mulig denne bilen blir perfekt med hensyn til all pikk pakk som følge med. Quote
Megaoctane Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Gratulerer, tøff og veldig fin bil. Alltid likt range Rover, har sikkert råd til å kjøpe en jeg også, men ikke råd til å vedlikeholde. Vanlige folk med baby på vei kjøper seg en Skoda Octavia. Å skylde kjøpet på babyen er litt tynn:) Quote
CHARLIE Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Gratulerer Davor!! Range Rover Sport er knallbra biler, selv om det ikke er Mercedes. Har fortsatt til gode å treffe misfornøyde eiere av slike biler Rekner med at register-reimen er skiftet.... Skal skiftes hver 7. år uansett kilometer. Quote
Davor Posted August 29, 2015 Author Posted August 29, 2015 Takk,håper jeg har gjort bra kjøp Har vært påpasselig angående servicehistorikk.Siste reg.reim skift var ved 120000km for 3 år siden. Quote
Recommended Posts