Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som topic sier.

Er ganske grønn på 211.

Har en 04 e320cdi stv. Ønsker å skaffe amg fangere til denne. Kan det brukes tidlig og seint fra 211? Hva passer eventuelt hva annet må byttes?

Posted

Så lenge du holder deg til pre-facelift passer alt om hverandre. Du kan montere facelift-deler også, men da må du bytte grill og modifisere holderne til parktronic-sensorene (dersom du har dette). Sideskjørt er like uansett årsmodell.

E55 / pre-facelift AMG:

Mercedes-Benz-Mercedes-Benz-E55-AMG-Front-_15956.jpg

E63 AMG-fanger:

mercedes-benz-w211-e63-AMG-style-bumper.jpg

AMG Styling Package (kode 772):

product_2212.jpg

Posted

Takk for tipsene. Er det mye som må moddes for parksensorene visst jeg skal montere e63 fangere? Å facelift grill passer rett i pansret? 😊

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Sven håkon. Er det mye forskjeller på bakfanger  pre facelift e55 / facelift e63? Har støtfangern foran e63 og kanal skjørt e63 til lakkering nå. Men finner ikke e63 bakfanger.

Posted

Okei. Da skal jeg se om jeg finner enten e55 eller e63 bakfanger.  Men vet du om det å montere amg bakfanger ødelegger for bruk av det orginale hengerfestet?

• 1 month later...
Posted

Har nå fått på e63 fangere og kanalskjørt på min 04 320 cdi. Kjempe fornøyd med resultet. Vet du sven håkon hvordan det er å montere facelift speil? Like innfestninger, plugger? Programmering? 😊

Posted

Har nå fått på e63 fangere og kanalskjørt på min 04 320 cdi. Kjempe fornøyd med resultet. Vet du sven håkon hvordan det er å montere facelift speil? Like innfestninger, plugger? Programmering? 😊

Kult - få ut noen bilder da! Er det originale deler du har montert?

På en 04 må du modifisere både speil og dører - på 06 er det plug-n-play.. Er du heldig har bilen din nyere dører, men antakelig må du modifisere. Jeg skal gjøre samme jobb selv snart, vet mer etter det.

Posted

Skal få fikset bilder snart. Frontfanger og kanalskjørt er fra autoroyal, ikke org. Bakganger er org fra mercedes.Da får jeg avvente litt med speila til du har gjort det😊

Posted

6179f07caeb11a0387b17519a8639058.jpg

Har bare ett bilde av fronten. Venter på skiltfestet, derfor står skilte litt på halv 8.

Fanger bytte fremme tok 5timer, da jeg skulle bytte oljerørene fra gir til radiator. Alt var fast rustet, og radiator måtte ut for å få løs koblinger og slikt. Men nå er heldigvis alt på stell.

Posted

Har lest på nettet anngående facelift speil. Ser ut som at de passer rett på når man borer nye hul. Men vil det elektriske være plug and play tru? Har ikke facelift speilene lys under?

Posted

På 06-modellene er dørene forberedt for facelift-speil, og på de eldre modellene kan dørene modifiseres til å passe.

Så lenge du monterer speil med samme utstyr som de originale går det helt fint i forhold til elektronikken. Lys under speilene ble fjernet fra 05-modellene.

Posted

Ettersom grillen fra facelift passer på panser fra prefacelift.

Kan jeg da bruke faceliftpanser på en prefacelift 211?

Har vurdert å skifte panser siden jeg har etseskader

i lakken og klarer ikke å få dem bort med polering😫

Posted

Sven. Har funne speil nå. Men mine speil har 9ledninger i denn svarte pluggen å 2 ledninger i den hvite. Kan de 2 i den hvite være til lyset? Speilene jeg har funnet, har en svart plugg med 9 ledninger.  Har lyst å bestille de.

Har også bestilt facelift bremselys til bagasjeluken. Så jeg får den brede typen.

Posted

Sven. Har funne speil nå. Men mine speil har 9ledninger i denn svarte pluggen å 2 ledninger i den hvite. Kan de 2 i den hvite være til lyset? Speilene jeg har funnet, har en svart plugg med 9 ledninger.  Har lyst å bestille de.

Ledningene i den hvite pluggen er nok til lysene under speilene dine, ja.

Posted

Okei. Skal prøve å ta ut den hvite pluggen av dør modulen. Mister jeg kun lysa, å ikke får noe feilmelding. Så bestiller jeg de facelift speilene i morgen

Posted

Tok ut den hvite pluggen. Var bare til lysene. Så i morra får jeg nye facelift speil. Blir lakkert i lamme noe annet på lørdag.

• 2 weeks later...