Guest Eivind Soltvedt Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Med mindre enn en måned igjen til nr 2 skal komme til verden, så tenkte vi at vi skulle finne igjen alt babytøyet til førstemann! Str 50-62.. Men det er ikke så lett! Er det noen synske her på forumet som kan si hvor vi har lagt dette? Må legges til at 2,5 år og en flytting kan gjøre mye rart med hukommelsen til en... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Med mindre enn en måned igjen til nr 2 skal komme til verden' date=' så tenkte vi at vi skulle finne igjen alt babytøyet til førstemann! Str 50-62.. Men det er ikke så lett! Er det noen synske her på forumet som kan si hvor vi har lagt dette? Må legges til at 2,5 år og en flytting kan gjøre mye rart med hukommelsen til en... [/quote']Slapp av, du finner det når ungen er vokst fra det. Så har du det klart til nr. 3... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Det har ikke havnet i en UFF eller Fretex -container da :idea: Det klarte jeg nåe jeg flyttet hjemmefra. En sekk med tøy som skulle hives og som skulle være med på lasset. Ble selvfølgelig forvekslet Litt flaut og be om å få igjen sekken min. Men de bare lo, og de fikk jo en sekk i bytte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Tviler litt på at det har endt i en container..Har ikke levert noe til gjensalg eller deponering.. merkelige greier egentlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Har du prøvd Opplysningen 1881? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Eivind, det ligger jo i den brune kofferten på loftet. :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Ingen brune kofferter på loftet! kun 3 plastsekker med diverse klær til voksne, samt 3 pappesker med gammelt datautstyr/cd-er og gamle permer med kvitteringer og sånt.. Gått gjennom så og si alt i hele leiligheten.. Noen som kjenner noen eldre klarsynte menn/damer som ikke lever av det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Jeg er klarsynt, Eivind...Du brukte de utvokste babyklærne som pussefiller til bilen...Og det har du nok fortrengt nå, når kona pusher deg opp i et hjørneog sier EEEEEIIIIIVIIIINNNDDDD!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjærand Matre Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Det kan bare være en ting. INNBRUDD!!! Det skjer meg til stadighet.Det som slår meg er at noen bruker så mye tid og krefter på å spane, kartlegge min døgnrytme, bryte seg inn uten et spor, rote gjennom hele huset og legge alt tilbake slik det var osv. bare for å ta den ene CD'n som jeg ville høre på akkurat da eller nøkkelen til sykkellåsen (de tar aldri sykkelen...). Det er en sammensvergelse... SAMMENSVERGELSE SIER JEG! *host* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Det kan bare være en ting. INNBRUDD!!! Det skjer meg til stadighet.Det som slår meg er at noen bruker så mye tid og krefter på å spane' date=' kartlegge min døgnrytme, bryte seg inn uten et spor, rote gjennom hele huset og legge alt tilbake slik det var osv. bare for å ta den ene CD'n som jeg ville høre på akkurat da eller nøkkelen til sykkellåsen (de tar aldri sykkelen...). Det er en sammensvergelse... SAMMENSVERGELSE SIER JEG! *host*[/quote'] hos meg strør de ut en del støv og roter en del i tillegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 En norsk serietegner som har løsningen..Serien heter Gnom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts