Guest Lucifer Posted December 9, 2003 Posted December 9, 2003 Det er snart på tide med service på min MB A140. Så det jeg lurer på er om det er noen ulemper med å ta den på MB verksted i Sverige ?Hva er prisforskjellene?Har dere noen foretrukne verksteder?Jeg bor i Horten så Servicen kan jo unnagjøres mens jeg handler i Sverige !!!Eller er det like greit å utføre servicen i Tønsberg ? Quote
Guest bjarneriis Posted December 10, 2003 Posted December 10, 2003 På A-klassen er service relativt billig uansett. Jeg har selv undersøkt muligheter for service i Sverige og det er absolutt null og niks på å spare på dette. Ihvertfall der jeg undersøkte i Strømstad/Uddevalla området der jeg undersøkte. Få jobben ordentlig gjort på B.O.Steen! Quote
Guest Magnus Posted December 11, 2003 Posted December 11, 2003 Kan anbefale Biltjänst i Arvika. Meget bra service og hyggelige priser. Autorisert MB-verksted. Magnus Quote
Recommended Posts