Guest kurt Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Er det noen som kan gi meg et tips på hvordan jeg skal få koblet ut airbagen i vår konebil A-160? Kan kjøpe et barneste fra MB men vi har så da tenkte vi å bruke det. Håper noen har noen gode tips. Mvh: Kurt Semb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Er det noen som kan gi meg et tips på hvordan jeg skal få koblet ut airbagen i vår konebil A-160? Kan kjøpe et barneste fra MB men vi har så da tenkte vi å bruke det. Håper noen har noen gode tips. Mvh: Kurt Semb tror nok eneste måten er å ta bort sikringen du må nok kjøpe originalt vis du vil ha ungen foran. jeg snakket med teknisk hos bos,for å koble ut på min bil. der fikk jeg beskjed om at kun ved spesielle behov fikk man koden som kunne koble den ut.ikke orginalt sete var ikke grunn ment DC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts