Olaf Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 Det er 8-hulls felger som ble levert på senere modeller, jeg vet ikke hvilke. Noen ganger ser moderne felger ganske teit ut på klassiske biler, men denne kombinasjonen synes jeg er ganske vellykket, hva synes dere? Jeg har liggende et sett sjøl i 7x15 ET23, jeg tror de ble levert som 16" også, og i flere utgaver av bredde og innpress. Det kan vel kanskje en av dere felgeksperter opplyse om? Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 Det artige med felger, er at dem forandrer en bil totalt. En bil kan se så utrolig kjedelig ut, men setter man på andre felger er det en helt "ny" bil Og det beste av alt, det er den kjappeste "stylingen". Quote
Olaf Posted August 16, 2015 Author Posted August 16, 2015 Helt enig, og akkurat denne bilen så plutselig veldig mye nyere ut! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts