Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har noen formening om det er vanskelig å montere denne i bilen?

http://www.ebay.com/itm/CAMERA-2Din-Radio-Android-4-4-OS-Car-Stereo-DVD-GPS-For-Benz-E-Class-W211-W219-/271883174148?

Jeg vet ikke hva enheten min heter, men det er den med kassettspiller og 6 cd bak et deksel under enheten. Ikke no gps.

Det er forøvrig en sub i hatthylla, og det er en enhet i bagasjerommet. Forsterkeren? Det står ikke no på høytalerne heller.

Som dere skjønner har jeg ikke satt meg så godt inn i dette, men er interessert i å få noe mer moderne inn i bilen.

En kompis har montert noe lignende i sin Chevy pickup og det funker utmerket.

Note for installation:

If your car has Fiber Optic amplifier or other external amplifier built in,your car has digital sound processor,and this stereo DO NOT support that, you will need to buy the special extension cable from us (model:Z0019,priceUSD78),our unit will work with car speakers directly , but the factory  optic fiber amplifier will NOT work again.

Trenger jeg denne kabelen?

Posted

Du har forsterker i bagasjerommet og optisk overføring, så ja du må ha kabelen.

Ligger mange tråder om headunits i 211 på forumet. Søk litt her under bilstereo. :)

Posted

Se gjerne denne tråden som jeg skrev etter å ha montert i min 03 211:

http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=69816.0

:)

Siden den gang har jeg ettermontert en forsterker i bagasjerommet for å få liv i den originale suben i hattehyllen igjen, så nå er det relativt bra lyd i bilen, men kjenner jeg er sugen på å bygge litt mer på det, får se hva tiden bringer, uansett så ser det ut som de har gjort litt mer arbeid på HMI på den spilleren du vurderer, så godt mulig den er bedre enn den jeg har nå.

• 1 month later...