mbgal! :O Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Noen med samme problem som min 211 ? vifta starter ikke alltid ved oppstart av bilen,Men om jeg kjører litt så begynner den å gå igjen. har også opplevd at vifta nekter å slå seg av Etter jeg har stoppet motoren(slå seg av etter cirka 3-5 min) har byttet:Klimapanelet da han som feilsøkte bilen min var 100% sikker på at den var dårlig, Har også byttet selve varmeappviften. Er det så lett som at motstanderen begynner å bli dårlig ? Vurdere å bestille denne også forløpende. Quote
mbgal! :O Posted October 18, 2015 Author Posted October 18, 2015 Har front-Sam noe med vifte å gjøre på en w211 ? Quote
FrodeS Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Usikker på hvilke SAMer som styrer hva, men det høres ut som en eller annen styring som henger. Quote
Cabcruser Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Er mye feil på motstander på varm app på andre biler da. Har muligens brukt del til deg. Quote
mbgal! :O Posted October 20, 2015 Author Posted October 20, 2015 Veldig merkelig, Er ny motstand med vifte, Brukt klimapanel(som jeg vet virket før demontering) Men ellers takk for tilbudet det rareste er jo at det er strøm hele veien til viften. selv om viften kutter ut. Quote
mbgal! :O Posted February 15, 2016 Author Posted February 15, 2016 Noen som vet antall styreenheter tilknytten varme app? Det jeg vet så langt som er sjekket er *motstand/vift *Frontsam *klimapanel *sikringer/under teppet Har virket lenge men kuttet ut igjen idag, så om noen har koblingskjema eller tegning for EL-Nettet til e w211 så rop ut Quote
mbgal! :O Posted March 3, 2016 Author Posted March 3, 2016 løste seg ved å trekke ut datalignende kabel med delenr(A2118203515) fra klimapanelet. Den styrer vel ''AC HEATER BLOWER STEPPING MOTORS WIRE HARNESS''.Altså flapsene og heater booster som jeg ble forklart av mekanikkeren. Mestsannsynlig blir hele varmeanlegget byttet i sommer om ikke bilen bare selges slik den står:) Quote
Recommended Posts