Jump to content

Recommended Posts

Posted

puss-in-boots-oooh-cat-gif-557.gif

PS! Har selv meldt i fra 3-4 ganger om avtaler - Exint.no og Erik Arnesen Helsfyr, men ikke fått svar. hverken når jeg sendte til gamle avtaleansvarlig, eller til nye. Man kan jo få noe tilbakemelding på saker man melder inn, uten at man skal behøve å poste ting på forumet.

Frode S stakkar purrer videre, men jeg kan ikke se at noe blir oppdatert på våre sider.

Posted

PS! Har selv meldt i fra 3-4 ganger om avtaler - Exint.no og Erik Arnesen Helsfyr, men ikke fått svar. hverken når jeg sendte til gamle avtaleansvarlig, eller til nye. Man kan jo få noe tilbakemelding på saker man melder inn, uten at man skal behøve å poste ting på forumet.

Frode S stakkar purrer videre, men jeg kan ikke se at noe blir oppdatert på våre sider.

Nye avtaleansvarlig som du sier du har meldt i fra til startet i Juni med å prøve å få en oversikt over avtaler vi har i dag, samt klargjøre hvem av dem som faktisk fortsatt er gyldige, hva har gått ut, er avtalen faktisk noe å ha osv osv...

Dette tar tid, og hun har så vidt jeg vet begynt å få en oversikt over alle nå, samt kontaktinfo på alle sammen. Så her har det nok vært en del oppryddning som har gjort at du kanskje ikke har fått tilbakemelding. Selvsagt burde du ha fått et lite svar på at hun takker for eposten og skal se på det videre osv osv osv...  Dette er noe vi alle burde vært flinkere til dessverre.

Posted
Med bakgrunn i styrets nye sammensetning...o.s.v.

Jeg er også nysgjerrig på hva det er med den sammensetningen som er så opprørende, og hva har det med medlemskapet i klubben å gjøre?

Når det er valg av styre, så har man jo alltid mulighet til å påvirke sammensetningen ved å ytre sin mening i et innlegg når man er tilstede ved stemmeavgivningen. Hvis man ikke kan møte selv, kan man jo alltids gi en annen stemmeberettiget en fullmakt til å presentere ens meninger. Man skal jo da respektere hvis andre stemmeberettigede velger å ignorere det innlegget, og akseptere det endelige valgresultatet og deretter gi det nye styret sin fulle støtte, uavhengig om man er enig i utfallet eller ikke. Dersom man ikke deltar i stemmeprosessen, aksepterer man i utgangspunktet valgresultatet på forhånd. Det handler om lojalitet og respekt for generelle demokratiske spileregler.

Med vennlig hilsen, Olaf

Posted

Westpold har tidligere sørget for å grine litt i offentlighet på facebook, men da i langt mer direkte ordelag enn han kommer med her.

Der ble det også påpekt at han som medlem hadde mulighet til å stemme i styrevalget, samt å ytre sine meninger om valget ved årsmøtet.

Så vidt jeg har fått med meg (jeg har ikke fått noen protokoll fra årsmøtet enda..) ble styret valgt av en enstemmig forsamling.

Posted

Om noen er uvenner, eller ikke har den rette kontakten med hverandre her inne, så kan det kanskje være en ide å holde dette på et litt mer seriøst og konstruktivt nivå, slik at vi andre slipper å lese meldinger som noen senere kan angre på? Ikke at jeg vet noe hva årsaken til dette er, men vi vet jo alle at ting alltid har flere sider.

Posted

Om noen er uvenner, eller ikke har den rette kontakten med hverandre her inne, så kan det kanskje være en ide å holde dette på et litt mer seriøst og konstruktivt nivå, slik at vi andre slipper å lese meldinger som noen senere kan angre på? Ikke at jeg vet noe hva årsaken til dette er, men vi vet jo alle at ting alltid har flere sider.

:thumbright: