fuglestveit Posted August 11, 2015 Posted August 11, 2015 hei! min mercedes 190e 2.0L 91 mod starter ikke. kjørte å parkerte den en kveld. å når jeg kom tilbake neste dag å skulle prøve å starte den ville den ikke starte. før jeg parkerte den begynte den å fuske å gå litt som en båt. har sjekket at den får bensin. pumpen fungerer som det skal. den starter av og til. men dauer på lavt turtall. å når den dauer igjen må jeg vente noen min før den starter igjen. takker for svar. mvh: sivert fuglestveit Quote
Tor Anton Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 du har sjekket at den får bensin, kondens kan gi slike symptomer. Har du sjekket gnist, sett hvordan fordelerlokket ser ut??? Har den ettertennt i det siste? Du kan ha skutt av slangen fra "belgen" til tomgangsregulatoren. Quote
fuglestveit Posted August 12, 2015 Author Posted August 12, 2015 da skal jeg prøv å se på det takk for hjelpa Quote
Recommended Posts