Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Sliter med at min w201 med 250D ikke stopper når jeg vrir om nøkkelen.. noen som kan ha noen tanke om hvor feilen kan ligge?

Hører en suse lyd inne i bilen som da helt sikkert er en vacuum lekasje, men den lyden kommer borte når jeg trykker på bremsepedalen..

Stor takk for svar.. :D

Posted

Det er riktig at du har en vakumlekkasje ja. At suselyden avtar med bremsen er nok fordi vakumet "forsvinner" i bremsekraftforsterkeren :)

Forsvinner i bremskraftforsterkeren ja, men er det at det er så stor lekasje der som gjør at bilen ikke stopper da? Og hvor må jeg eventuelt ta meg fram for og finne lekasjen der da? ☺

Mulig jeg spør dumt nå, men er ikke noe mekanikker så har ikke så mye peiling på det der.. 😕

Posted

Jeg er langt ifra noen "dieselmann",men jeg har registret at folk har hatt dette problemet, ofte har løsningen ligget i tenningslåsen(det går en slange dit).

Har hørt med flere og de fleste sier at det mest sannsynlig ligger rundt der ja..

Men takk for svar ja 👍😊