Vaajaren Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Ja, hva skal man si... Plutselig var bildrømmen som jeg har hatt gjennom hele livet oppfylt. Og for å si det sånn; jeg angrer ikke et sekund. Har aldri tidligere prøvd SL i levende live, men siden jeg likevel var i nærheten av denne på ferie så tok jeg meg en visitt. Og resultatet kunne jo ikke ende annerledes enn hva det gjorde Har bare hatt bilen en liten uke, men er helt frelst. Den nydeligste bilen jeg noengang har kjørt, utrolig raffinert, kompakt og stille. Helt til du setter gearkassa i sport og legger pedalen ned; det er ikke så mye støy og det virker kanskje ikke til å gå så fort. Helt til du ser på speedometeret Bilen er solgt ny i Norge og har hatt 3-4 eiere før meg. Dog er den bare kjørt 51 000 km og bilen er utrolig godt tatt vare på. Jeg hadde ikke følt det annerledes om jeg hadde hentet den fra fabrikken i Tyskland! Blir ikke så mye bilder eller tekst i denne omgang, er rett og slett for opptatt med å kjøre bil Quote
cityhopper Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Gratulerer med seriøs skute. Veldig bra at folk følger drømmen. Ser flott ut denne. Quote
Wicky Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Alle har SL500...kun ekte menn har SL600!! Grattis med rå bil! Eneste jeg ikke liker er at kulene over speedoen er i samme farge som setene...burde bare vært sort der også føler jeg... Quote
S-MO Posted August 10, 2015 Posted August 10, 2015 Gode tider i fiskeriet ser eg ja... Grattis! Quote
Gissmo Posted August 10, 2015 Posted August 10, 2015 Gratulerer med nydelig bil. Er det v12 med 367 hk eller? Quote
ClasT Posted August 10, 2015 Posted August 10, 2015 Aiai. Grattis! Dette er skikkelige saker. Alle burde eie en V12 engang i livet. Herlig! Quote
Vaajaren Posted August 10, 2015 Author Posted August 10, 2015 Takk takk folkens! Rent estetisk så synes jeg fargen på "speedon" er grei, men skulle egentlig ønske den var svart selv pga refleksjon i ruta av og til... Det er en M275 motor V12 med 500 hk og 800 nm. Skal visstnok finnes et par turboer nedi der et sted, men hører igrunnen veldig lite av de! 367 hk utgaven ville jo virkelig være for mye fornuft i en slik bil Faktisk positivt overrasket på forbruk; med fornuftig cruise på en time eller mer så kommer jeg fint ned på 1,1 - 1,3 liter/mil, noe som jeg absolutt synes er godkjent på en så tung bil med dette maskineriet. Var forberedt og ventet det mye verre! (Ikke at det betyr så mye, da, men det utgjør faktisk litt siden den SKAL ha 98 oktan i tillegg ) Quote
Guest alexanderst Posted August 10, 2015 Posted August 10, 2015 Denne har jeg siklet på en stund selv. Gratulerer så mye med grombørsa Quote
Recommended Posts