Addi203 Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 Hei Folkens, Har en megen pent eksemplar av en W220 kort type i utmerket stand til salgs! Her er litt fakta om bilen: første reg: 08.12.1998 km: 195000 eier: 2 Farge : lysblå (Chalcedonblau-Metallic) interiør: lysgrå skinn motor: M112 / S320 / 224hk Istedenfor å skrive hva bilen alt masse har, skrive jeg heler hva bilen IKKE har som utstyr: - ingen Distronic - ingen keyless-go - ingen klimaanlegg bak - ingen Webasto parkeringsvarmer - ingen TV-tuner ALT annet har bilen!!!! Og dere vet at dette utstyrsliste var veldig laaaaang Bilen har vært kun hos Bertel O.Steen forhandler ved ALLE servicer og alle tekniske reperasjoner!!! Mesteparten hos BOS Rogaland. Bilen er 2 år EU-godkjennt, er i teknisk og optisk i perfekt stand og kjøreopplevelsen er bare superb! S-klasse min er ombygd til Facelift-modellen (2002- med alle lykter, frontfanger og panser)og har en veldig ung utseende Prisen kan diskuteres , men tenke for meg 86000NOK + reg.+årsavgift (kun 50% nå) Ved interesse send meg en mail eller ring meg, så sende jeg dere flere bilder. mail: schmidtka79@yahoo.de tel: 96657625 Quote
Recommended Posts