Helge Josefsen Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 Jeg fikk opp symbolet for slitt klosser i displayet her om dagen. Spørsmålet er on noen aner hvor mye det er på klossene da? Det er "bare" hvitt symbol.... Bilen er 211 Quote
Will Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 Kommer litt an på om det er framme eller bak. Er det framme kan du erfaringsmessig kjøre 3-4000 før det blir stål mot stål. Bak en del lenger. Er det stor slitekant på skiva, slik at den også bør skiftes har du mye å gå på da det er slitekanten som trigger slitasjevarsleren... Quote
Tor Anton Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 er vel ikke vanskeligere enn å ta av et hjul å se? Quote
Helge Josefsen Posted August 9, 2015 Author Posted August 9, 2015 Nei ikke vanskelig og ta av hjula og se men, når det er frua som bruker bilen og ikke er i nærheten . Da er det litt værre Tor Anton. Derfor ville jeg høre her om noen viste noe! Ja det var vist bak will. Det som irriterer meg litt er at bilen hadde stor service for bare noen uker siden. Uten at de sa noe om bremsene... Quote
Recommended Posts