Gujoni Posted January 5, 2016 Posted January 5, 2016 Vil det si at det har vært turboen som har vært hovedproblemet? Quote
T.Vårlid Posted January 5, 2016 Author Posted January 5, 2016 Ting tyder på det ja! Dvs noe hadde vistnok løsnet inni eksosmanifoilene, så mulig dette er årsaken til at turboen tok kvelden. Quote
lowman Posted January 6, 2016 Posted January 6, 2016 det er ingenting inni eksosmanifoldene som løsner.Det er innsugsmanifoldene som kan ha ting som løsner innvendig.Det kan også være feil på skovlene inne i turbo...som igjen blir blåst inn i innsuget og ødelegger innsugskanalfrakoblings spjeldene. Og det er nok det som har vert probleme på din..for står di spjeldene åpne..så får du også feil på EGR..da disse er endel av EGR systemet. Quote
T.Vårlid Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Du har selfølgelig helt rett Lowman, det er innsugsmanifoil som er byttet, snakket med BOS i går å de bekreftet dette, vet ikke om det er jeg som har vært feilinformert eller om jeg har misforstått. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.