Jump to content

Generell advarsel...

Guest Trond Erik

Recommended Posts

Etter noen uheldige episoder, føler jeg at en advarsel er på sin plass. Man må huske på at det dessverre ikke er bare ærlige sjeler som leser forumet vårt. FrodeS. bl.a. erfarte at det ikke var lurt og fortelle alle at han skulle til Rally Sweden. Når han kom hjem var han en uregistrert rallybil og fire 17" med dekk fattigere. På bilforumet.net så var det noen som la ut sitt prosjekt. Resultatet var et innbrudd og to biler fattigere. Det værste er at en av brukerne av forumet ble/er mistenkt. Jeg sier ikke at man skal kutte ut bilder helt, men bare vær litt obs på hva man legger ut av info. Første regel bør være sladding av reg.nr. Det er dessverre ikke en perfekt verden vi lever i... :(

Han var til og med moderator.

Persjonlig så synes jeg det topp at dem navngir sånne persjoner.

Hadde en persjon vært litt tidligere ute med e-postene sine så er det stor sjans for at dette innbruddet ikke hadde blitt fullført og to gode biler hadde endt i grøfta.

• 6 months later...

Har dessverre tenkt tanken om at brukere av forumet kan ha fått fatt i min adresse på forumet da de stjal 20" MAE felgene mine.

Ja, jeg vet at det kanskje ikke er lurt å ha adresse og telefonnr i min avatar. Men hvis de først skulle stjele felgene, så hadde de nok funnet frem uansett.

Guest Cathrine

folk må være mer forsiktig med å fortelle i detaljer hva prosjekt de har,hvor mye det er verdt,og ihvertfall hvor verksted og sånt er...det er utrolig mye uærlige sjeler ute og går.

I bergen har det siden i sommer vært MANGE innbrudd,og veldig mange har vært i biler med anlegg og folk som har vært registrert på bilforum osv...

Jeg vet at de tok en av de som sto bak par inbrudd og tyverier her i bergen,men kan være fler!

• 1 year later...