Guest rs Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Lurer på hvordan jeg kan legge ut info og bilder om bilen min på hjemmesiden til klubben. Når jeg prøver kommer jeg bare til et skjema for innmelding i klubben... Jeg er allerede medlem, selv om jeg ennå ikke har mottatt medlemskort. (Bladet Bil og klubb-bladet får jeg). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Bilder og info om bilen sender du til it-ansvarlig@mbentusiastklubb.com Ang medlemskort så er medlemsansvarlig@mbentusiastklubb.com stedet og sende spørsmålet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Hmpfhh.. det er et halvt år siden jeg sendte inn nye bilder av bilen min men de har ikke kommet ut på nett ennå - du får stille deg i kø! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewtopic.php?t=4712 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Ahh... jeg pleier å få med meg det meste her, men den tråden har jeg oversett. Det forklarer jo en del... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjærand Matre Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Vi skal også lage en slags "webredaksjon" slik at det er flere som kan legge ut nyheter, bilder av biler og slikt. Blir vel fordelt på noen i styret og helst en fra hvert lokallag. Klubben begynner å bli såpass stor at det krever litt planlegging for at vi skal kunne gi enda bedre tilbud til medlemmene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Hmmm, meget bra!Nå er det aktivitet i "medlemmenes biler" igjen Var noen kjekke MB'er jeg ikke hadde sett før... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjærand Matre Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Etterslepet sitter i fotenden av senga og stirrer på meg med store øyne hele natta. Ja ja, ingenting som ikke kan fikses med kaffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tore Robert Klerud Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Sånn helt forsiktig spørsmål uten å vekke opp etterslep-udyret ved fotenden av senga: Det lå bilder og info ute på sidene om bilen min, som jeg sendte inn da jeg kjøpte den i oktober 03. Tenkte jeg skulle linket til den siden da jeg annonserte den her om dagen, men da var den borte. Jeg har vært medlem hele tiden, også. Hva har skjedd? MVH Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjærand Matre Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Holder på med w/s210 nå. Den ligger på de gamle sidene (som jeg har en kopi av). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Jeg så at det var gjort et bra skippertak for å få inn flere biler nylig. Er alle bilene lagt ut nå? Ikke veldig mange biler akkurat med tanke på at det er 1000 medlemmer og enda flere biler i klubben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjærand Matre Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Er noen biler igjen ennå, men ikke så mange faktisk. Det er nok heller det at det er ganske mange av medlemmene som ikke bruker internett noe særlig. Sikkert en god del "sovende" medlemmer også som bruker medlemskapet til å handle billige deler og synes det holder lenge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts