Robert Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Noen som vet adresser til sider man kan legge opp bilder, slik at man kan linke de til forumet og slikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 www.photobucket.com/ Synes jeg funker bra! M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Dette bildet er lagret på www.bildr.no Rasende enkelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 Dette bildet er lagret på www.bildr.no Rasende enkelt. De så rimelig bleike ut både Hr. Daimler og Hr. Benz!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 De så rimelig bleike ut både Hr. Daimler og Hr. Benz!! Sikkert vært en sommer på vestlandet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 De så rimelig bleike ut både Hr. Daimler og Hr. Benz!! Sikkert vært en sommer på vestlandet Morroklumpen!! :lol: Men tilbake til topic; jeg bruker www.photobucket.com og synes det fungerer fint. Jeg er jo helt dum på data, så jeg brukte jo ca 2 år på å finne ut hvordan man legger ut bilder. Men nå sitter det :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Du får lære meg også en dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Posted November 20, 2006 Author Share Posted November 20, 2006 Da stiller vel vi likt Charlie, har vel vert her et par år jeg også! Funker fint den der Photobucket sia ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts