Jump to content

93 300 TD

Guest Stig

Recommended Posts

Hva er rett pris for en 93 300 td varebil som har gått bare 203000 km som er grå innv. og bornit utvendig den har ac og crusie og så veldig pen ut :D

Tja, forutsatt at den er hel og pen, og at kilometeren stemmer, og at det som du skriver er en bil uten turbo, og at den har automatgear: Prisene varierer veldig på disse, men jeg ville si at et sted rundt 75-90 høres normalt ut? Igjen, sjekk kilometeren, disse pleier å ha gått mye mer. Og et mulig varsko for Bornitt metallic, selv om jeg personlig synes den er flott er det en farge som var veldig "in" en stund, og som dermed muligens oppfattes som tilsvarende "ut" nå etterpå, med det det kan ha å si for prisbildet.

MVH Tore

Tja, forutsatt at den er hel og pen, og at kilometeren stemmer, og at det som du skriver er en bil uten turbo, og at den har automatgear: Prisene varierer veldig på disse, men jeg ville si at et sted rundt 75-90 høres normalt ut? Igjen, sjekk kilometeren, disse pleier å ha gått mye mer. Og et mulig varsko for Bornitt metallic, selv om jeg personlig synes den er flott er det en farge som var veldig "in" en stund, og som dermed muligens oppfattes som tilsvarende "ut" nå etterpå, med det det kan ha å si for prisbildet.

MVH Tore

Jeg syns kanskje prisen din høres litt drøy ut. Det er også interessant for prisen hvor lenge den har igjen å være varebil før den kan registreres om gratis.

Det med registreringstidspunkt har du selvsagt helt rett i. Inne i hodet mitt tenkte jeg at den må ha kommet hit ganske tidlig i livet, slik at vare-registreringen i verste fall kun trenger et år eller så til før den kan registreres om gratis. Enig i at dette har mye å si for prisbildet, selv om det vil være relativt uinteressant for den som kun trenger to seter og uansett bare bruker baksetet til å legge jakka i. Ellers tar jeg som sagt utgangspunkt i en meget pen, for ikke å si strøken bil både innvendig og utvendig. Cruise og AC trekker den opp, det var ikke så vanlig på 124 som på senere modeller.

MVH Tore

Den er registert i norge i 99 og kilometerstanden (203000km))stemmer for eieren bor i thailand og bruker bare bilen når han er hjemme ca 3mnd i året og han forlanger 50000kr for den er det en grei pris for en varebil. Bilen er  pen men jeg syns kankje det er mye for en varebil.

Oj. Som du skjønner har jeg sett mange slike varebiler som er styggere og har gått lengre til høyere pris. Er ikke du interessert så ring gjerne meg på 90 55 67 20, kanskje kan dette være veien jeg har lett etter ut av Audi-uføret...

MVH Tore

Den er registert i norge i 99 og kilometerstanden (203000km))stemmer for eieren bor i thailand og bruker bare bilen når han er hjemme ca 3mnd i året og han forlanger 50000kr for den er det en grei pris for en varebil. Bilen er  pen men jeg syns kankje det er mye for en varebil.

Hvis den er i god stand, og du ikke trenger baksetene, så tror jeg prisen er helt grei.

De varierer mye i stand de her, men så lenge den ikke er gått mer enn 203.000, så er det egentlig bare å løpe og kjøpe sier nå jeg.