Guest SPErik Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Hei. Noen har yppet seg på stasjonsvogna mi! Jeg trenger venstre baklampe og den gummiklossen som sitter på bakfangerens venstre hjørne, og gummi/krom lista venstre bak. Bor i Oslo. Quote
Henning Bruun Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Har to nye baklykter, den ene sprakk da jeg mista den i bakken. Husker ikke hvilken det var som sprakk, men kan sjekke i morgen. Er ikke orginale, men ser veldig bra ut. Ring meg på 412263atten. Quote
Olaf Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Jeg skal se om jeg har gummikloss til deg. Jeg har bulk sjøl på høyre side etter at jeg en tulling rygget bilen min inn i en stolpe. Surt. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Guest SPErik Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Kjempegreier! Jeg kan komme ned på Thorsov en tur i morgen jeg Olaf hvis det passer for deg? Hvor holder du til Henning? Quote
Henning Bruun Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 jeg holder til i ås på dagtid (og kveld hvis jeg skrur), eller så bor jeg i tomter i østfold. Quote
Henning Bruun Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 Det var venstre lykt som var sprekt 😕 Quote
Guest SPErik Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 Det ser ut til å ordne seg, takk for hjelpa. Quote
Recommended Posts