Stjerneglis Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Jeg lurer på å bestille meg ny pedalgummi ala SLK-typen. Noen kaller dette AMG pedalgummi. Noen som vet om det er egne delenumre for disse på W211? Eller passer SLK delene rett over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Mohn Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Hei Tin, først grattis med ny bil! Så, AMG pedalene passer rett på. Jeg har de på lager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjerneglis Posted November 15, 2006 Author Share Posted November 15, 2006 Takk, Bjørn. Må se å få kommet meg på mandagstreff snart... Med bare en bil i huset og 2 småjenter som skal fraktes på trening og diverse så føler jeg meg nesten som taxisjåfør om ettermidagene Har du priser til meg? Kan godt sende de på PM hvis det er ønskelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts