Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som topic, har en E250 som selges i deler, bilen blir ikke stående her lenge, da kona ikke deler min fasinasjon for 124 biler...

Ikke mye utstyr, ac og ellers er vel kun standard utstyr, dvs sveivevinduer, ikke takluke osv.

Grått stoffinteriør, UTEN!!!! hull på førerstolen, trenger nok en rens, da det har vært røyket i bilen, men det stinker ikke og er ikke misfarget.

Høyre framskjerm er i god forfatning, denne kan også byttes i tilsvarende uten diesel hullene.

Motor har gått 345.000km og grunnen til at den står nå er at det er byttet dieselpumpe, og denne ble montert feil i følge han jeg kjøpte den av.

ALT annet enn fronten selges, så her er det bare å skrike ut om noen trenger noe, men vær kjapp, bilen blir som sagt ikke stående lenge...

Posted

Har du knottene som solskyggene skal festes i? Mine har sprekt :? Altså de festene som er nærest midtspeilet :)

Førersiden er hel (har ikke turt å nappe den ut) passasjersiden er knekt i feste oppe i taket, kan nok limes tenker jeg.

Posted

Litt mer info:

Viskermotor både foran og bak fungerer som de skal, softclose på bakluka fungerer og det er tempomat på bilen.

Posted

Det er vel en god deal! Får komme innom iløpet av de nærmeste dagene da vel? :)

Det er nok ikkeno problem, er stort sett hjemme jeg, og guttungen er i seng i syvtiden, så etter det burde det funke.

Sender deg en PM med tlf nr og adressen min jeg :)

Posted

Da ser det ut til at denne skrotes rett over helga.

Har skrudd av litt ting og tang jeg selv mener er kurante deler, sånn som dynamo, servopumpe (servo + hydraulikk), venstre bakdør, bakluke, tenningslås (kan selges som låsesett med alle låsene, har dessverre kun en nøkkel), radiator, speil (begge er elektriske), oppbevaningsrom i midkonsoll med treverk, vindusviskermotor m/mekanisme foran + litt annet småtteri.

Bilen blir som sagt stående til rett over helga, så om noen skal ha noe så er det bare å si ifra.

Posted

Da er det avtalt henting og vraking av resten av denne bilen rett over helga, så siste muligheter til å få kloa i noe som ikke allerede er demontert er nå i helga...