Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har slitt noen dager med å rengjøre skinnsetene i bilen min. Hadde noe AutoGlym skinnrens liggene men det funger bare sånn under middels og helst ikke. Har sjekket Jutjube litt å fant denne videoen under å undres på om dette er å anbefale. Kort og godt vann og vaskemiddel med påfølgende skinnbehandling (Tide laundry detergent = vaskemiddel)

Problemet er at skinnet (det er egentlig ikke ordentlig skinn) er imprintet mønster som gjør at dritten sitter så mye bedre og det gjør det så mye værre å rense.

Posted

Mulig ganske fy,men jeg tørket av med såpevann(mulig krystall), så vasket jeg med en interiørrens fra cartech så gikk jeg over med rent vann. For å få igjen farge på slitte steder(tok selvfølgelig hele stolene) med krem. Har brukt både noe beregnet på sofa og meguiars med bra resultater.

Swisswax har garantert mere "kompliserte" produkter enn det jeg brukte som sikkert gir deg bra resultat.

Posted

Jeg kjøpte dette på scandicshine.no , og er superfornøyd med resultatet.

Man vasker først med skinnrens med skrubb og klut. Når det er tørt, så smører du farge på. En liten flaske holder til hele interiøret ca to ganger. Når det har fått tørke, tørker du av med filler, til det ikke er mer farge på fillene. Nå går du over alt skinn med skinnbalsam. Dette er fett som holder skinnet mykt. Du smører på, og tørker av. Dette er ekte skinn da, er ikke sikkert resultatet blir det samme, men du får det helt sikkert mye renere. Den rensen er helt grym på mye annet også. Har renset mye interiørdetaljer med den, og med godt resultat.

nUzd7.jpg

Før

E1V4.jpg

Etter

fxLvM.jpg

3e4Dv.jpg

BHYnT.jpg

Guest alexanderst
Posted

Veldig god erfaring med Swissvax skinnpleiekit + farge :) Blir som nytt :)

+1