Terje B Posted August 1, 2015 Posted August 1, 2015 Hei igjen godtfolk. Da ble det en 01 320cdi stv på meg, den hadde litt utstyr og en knapp jeg ikke har sett før, det var bildet av en støtdemper med pil på begges sider av støtdemperen, fant ut av instruksjonsboka at det var 2 forskjellige innstilinger på fjøringen, hard og bløt, tidligere eier viste ingen ting, han hadde bare bytte 3 av 4 støtdempere og de var dyre(15k) mente han For øvrig så er det funksjons feil på demperne, takluken går tregt,(må vel smøres opp) er så å si aldri brukt, cruisekontrollen viket ikke over 100km, parksenorene var litt til og fra, de små displayene var det lite fornuftig å få ut av, var bare noen streker... All rust var tatt på garantien i 2010, var vist en jobb til over 100K, men fant bobler her og der, men alle dører var rustfrie , fant original seriehefte opp til 300000km, kun 2 eiere og bilen hadde gått i arv i familien så historien på bilen er kjent, så håper jeg har fått en nogen lunde ok bil for et skaplig pris(som er betydelig lavere en anonsen ) Er det noen som vet mere om dette utstyret?? er det justerbare dempere foran også, hvordan fungere det, har prøvd og Google og søkt her på forumet men har ikke blitt så mye klokere. WDB2102261B313138, det hadde vært kjekt å vite utstyrslista også, hvis noen hadde tatt seg bryet med på laste den ned link til anonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=6088195&finnkode=61344591 EDIT, fant ut at det var kode 214, noen andre som har det på S210? Quote
Tor Anton Posted August 1, 2015 Posted August 1, 2015 Ang. de små displayene så er det en enkel sak å fikse. http://www.pixelfix.net/eng/ Quote
Terje B Posted August 3, 2015 Author Posted August 3, 2015 fant et klistermerke på høyre side bak i bagasjerommet [/img] Quote
Hans Kåre Isdal Posted August 3, 2015 Posted August 3, 2015 320 du og ja....herlig!!!!få deg campingvogn på merca du og. hehe Quote
Recommended Posts