Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått skiftet frontrute på bilen, men hører stadig vann som renner høyre venstre i svinger og rundkjøringer, er også klissvåttt under mattene foran og bak på venstre side, hva kan skje i værstefall?

Hvilke rettigheter og krav har jeg med tanke på de som har utført arbeidet?

Må dem etter eventuelt reperasjon tørke vannet? Takk for svar

Posted

Da jeg fikk byttet frontrute forrige gang oppdaget jeg etter noen ukers tid at den var montert for lavt nede - kontaktet da firmaet som hadde gjort jobben og fikk ordnet det i løpet av noen timer. Imponert over at de fikk ut ruten hel, men etter denne jobben var alt som det skulle.

Posted

Da har jeg vært å fått skiftet frontruta på nytt og fått satt på ekstra lim rundt hjørnene samt tørka bilen innvendig, verkstedet påpekte at ene dreneringshullet på høyre side(sett forfra) under bremsevæskebeholderen er tett derfor det også samler seg vann i motorommet,

De sugde opp så mye av vannet som de kunne i følge dem men sa at hullet bør åpnes, noen som har erfaring med å gjøre dette hva må evt av for å komme til dette hullet? Og hvor sannsynlig er det at det er tett der?

Takker for svar

• 1 month later...
Posted

Har nå fått tappet ut vannet fra motorommet ved hjelp av å fjerne de gummi"pluggene" ved dreneringen på innsiden av forskjermene, men problemet er fortsatt at det er kliss vått på teppe foran baksetet på sjåførsiden, det er ingen tegn tegn til st vannet står "stoppet" på panoramataket heller, finnes det flere dreneringshull som bør sjekkes? Altså i inneskjærmene bak? Hvor evt har/kan det vannet ha samlet seg opp? I bagaserommet?

Takker for alle svar;-) på forhånd takk