Kay L Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Jeg har en S210, der framstolene begynner å bli litt vond å sitte i. Jeg vurderer å bytte seteramma i begge stolene for å få opp piffen men jeg fikk en annen ide. Er det teknisk mulig å hente stoler fra en 211 Classic og sette dem inn i min? Noen som har prøvd på dette? 211-stolene er jo mange ganger mere behagelig å sitte i synes jeg da. Quote
Simen Malerbakken Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 211 har vel betydelig mindre seter, og festene er jo forskjellige. Men bytt ikke ramma, bare sitteputen, selve stålrammen er neppe defekt, er jo ikke fjærer i 210 setene. Quote
Kay L Posted July 31, 2015 Author Posted July 31, 2015 211 har vel betydelig mindre seter, og festene er jo forskjellige. Men bytt ikke ramma, bare sitteputen, selve stålrammen er neppe defekt, er jo ikke fjærer i 210 setene. Så du mener at ved å bytte bare sitteputen så blir stolen mye bedre å sitte i? Jeg skal nedover på bos i dag og hente noe deler og skal høre med dem om pris på puta Quote
Recommended Posts