Zneb Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Er ute etter: -Facelift panser m/grill -Facelift lykter -Forskjermer begge sider -Radiator og radiatorskjerm(?) plasten som er rundt vifta ihvertfall, må passe E280 med automat -Frontfanger -Panserhengsler begge sider, inkl fjærer -Panserlås -Innerskjerm høyre side fremme, ca fra toppen av hjulhuset og fremover, dette må jo skjæres ut -Plast innerskjerm høyre side fremme Skrik ut om noen har dette liggende til en vettug penge Quote
Tor Anton Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Hvor i landet er du??? vurdere å demontere en 94mod w124 i fargen 744 med 82000 på telleren, så delene er skikkelig bra Quote
Zneb Posted July 26, 2015 Author Posted July 26, 2015 Holder til i follo (oppegård) men klare å komme meg rundt omkring jeg Quote
alelys Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Har en w124 260e automat preface som jeg har begynt å demontere og selge deler fra. Kommer hjelm om 2 uker og kan sikkert demontere og kappe av ting http://rs481.pbsrc.com/albums/rr173/alelys66/2015/2015-03-30%2011.54.37_zpsvfy1gwhj.jpg~320x480 Quote
Tor Anton Posted July 27, 2015 Posted July 27, 2015 Tar du diff med 3.07 så kan å ta speedometeret fra bil med dette så du får riktig visning. Quote
Zneb Posted July 27, 2015 Author Posted July 27, 2015 Gi meg en lyd når du er hjemme igjen da alelys, om jeg ikke har fått tak i noe før den tid er jeg ihvertfall intressert i skjermene og innerskjermen, så sant det ikke er spist opp av rust Og Tor Anton, vet ikke hvor du bor, men jeg kjører gjerne noen timer hver vei for gode deler jeg, du får skrike ut om du bestemmer deg for å dele opp bilen din. Quote
Tor Anton Posted July 27, 2015 Posted July 27, 2015 Bor ved hamar. blir ikke skrotpris på delene da de kan brukes som de er eller bare mattes å lakkeres Hva slags farge trenger du? Quote
Zneb Posted July 28, 2015 Author Posted July 28, 2015 Hamar er innen rekkevidde for meg det Og skjønner det godt, gode deler koster jo litt mer, men det finnes jo alltids de som vil ha igjen mer enn hva ting koster nytt... Trenger fargekode 199, men det er ikke noe problem, jeg kjenner en dyktig lakkerer. Quote
Zneb Posted July 28, 2015 Author Posted July 28, 2015 Jeg har panser og lykter. Østfold. Hva tenker du deg i pris da? Og du har vel ikke tilfeldigvis hengslene til panseret også? Quote
Zneb Posted July 31, 2015 Author Posted July 31, 2015 Ser ut til at det blir en delebil på meg, men takker for svar alle sammen! Quote
FredrikE300D Posted August 1, 2015 Posted August 1, 2015 Jeg har ikke sett en E280 på Oppegård?! Kjører en blå, til nå rusten S124 E300 Diesel. Har brukt store deler av sommeren på å skaffe deler, og nå er ting på vei på. Delebilen jeg har brukt ble akkurat pressa :? Quote
Zneb Posted August 1, 2015 Author Posted August 1, 2015 Jeg har ikke sett en E280 på Oppegård?! Kjører en blå, til nå rusten S124 E300 Diesel. Har brukt store deler av sommeren på å skaffe deler, og nå er ting på vei på. Delebilen jeg har brukt ble akkurat pressa :? Hehe, den er akkurat innkjøpt, så ble bare kjørt rett inn i garasjen Har en eldre (-86) beige/champagnefarget sedan også, med hjemmesveisa eksos og klarlakkflass på panseret, er vel større sjanse for å se den rundtomkring, selvom den ikke blir brukt så mye den heller... Er det du som har den det står "E30" på bakluka? Quote
FredrikE300D Posted August 1, 2015 Posted August 1, 2015 Stemmer, E30 Esel. Har en ny bakluke til den nå som jeg pusser på. Blir E300 Diesel fra nå av Quote
Zneb Posted August 2, 2015 Author Posted August 2, 2015 Er kanskje like greit det Om du vil spare deg for oppussingsjobb, så sitter det en bra bakluke på delebilen min, i blå. Ser faktisk ut til at den er helt rustfri Kan få den billig om du er intressert Quote
FredrikE300D Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Hvilken blåfarge? 929-Nauticblau? Gav under 500kr for den jeg har, også er den veldig bra den og. Kommer ann på hva du vil ta for den. Quote
Zneb Posted August 2, 2015 Author Posted August 2, 2015 Fargekoden er 904, så da regner jeg med det er uinteressant... Quote
Cabcruser Posted August 3, 2015 Posted August 3, 2015 Er ute etter: -Facelift panser m/grill -Facelift lykter -Forskjermer begge sider -Radiator og radiatorskjerm(?) plasten som er rundt vifta ihvertfall, må passe E280 med automat -Frontfanger -Panserhengsler begge sider, inkl fjærer -Panserlås -Innerskjerm høyre side fremme, ca fra toppen av hjulhuset og fremover, dette må jo skjæres ut -Plast innerskjerm høyre side fremme Skrik ut om noen har dette liggende til en vettug penge Har dette fra 94 model E280 farge 199: -Facelift panser m/grill -Radiator og radiatorskjerm(?) plasten som er rundt vifta ihvertfall, må passe E280 med automat -Frontfanger -Panserhengsler begge sider, inkl fjærer -Panserlås -Innerskjerm høyre side fremme, ca fra toppen av hjulhuset og fremover, dette må jo skjæres ut -Plast innerskjerm høyre side fremme Har også noen skjerme men er litt rust på de. Vigeland - Vest Agder 91696588 Her kan du se bilder av bilen. : http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=68809.msg408817#msg408817 Quote
Zneb Posted August 4, 2015 Author Posted August 4, 2015 Er ute etter: -Facelift panser m/grill -Facelift lykter -Forskjermer begge sider -Radiator og radiatorskjerm(?) plasten som er rundt vifta ihvertfall, må passe E280 med automat -Frontfanger -Panserhengsler begge sider, inkl fjærer -Panserlås -Innerskjerm høyre side fremme, ca fra toppen av hjulhuset og fremover, dette må jo skjæres ut -Plast innerskjerm høyre side fremme Skrik ut om noen har dette liggende til en vettug penge Har dette fra 94 model E280 farge 199: -Facelift panser m/grill -Radiator og radiatorskjerm(?) plasten som er rundt vifta ihvertfall, må passe E280 med automat -Frontfanger -Panserhengsler begge sider, inkl fjærer -Panserlås -Innerskjerm høyre side fremme, ca fra toppen av hjulhuset og fremover, dette må jo skjæres ut -Plast innerskjerm høyre side fremme Har også noen skjerme men er litt rust på de. Vigeland - Vest Agder 91696588 Her kan du se bilder av bilen. : http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=68809.msg408817#msg408817 Hei! Har fått tak i delebil, så jeg har alt av karosserideler nå, men er intressert i radiatoren og plasten rundt vifta om delene er i god stand. Hva tenker du deg i pris? Quote
Recommended Posts