Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Har en 2008-mod B180 CDI som ikke går rent.

Motoren går greit, men det virker som girkassen «grøsser» når bilen har gått seg varm (10-15 min.) og man kjører med svakt gasspådrag.

Det kommer svake skjelvinger i bilen omtrent som når den girer om, men den holder seg stabilt i korrekt gir hele tiden. Det er ingen ulyder fra girkassen.

Jeg har forsøkt å «låse» giret og kjøre med forsiktig gasspådrag – samme sak da, med stadige skjelvinger i bilen.

Bilen har kjørt 117.300 km.

 

Undres på om noen kjenner til dette symptomet?

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...