sylak Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Hei Har en 2008-mod B180 CDI som ikke går rent. Motoren går greit, men det virker som girkassen «grøsser» når bilen har gått seg varm (10-15 min.) og man kjører med svakt gasspådrag. Det kommer svake skjelvinger i bilen omtrent som når den girer om, men den holder seg stabilt i korrekt gir hele tiden. Det er ingen ulyder fra girkassen. Jeg har forsøkt å «låse» giret og kjøre med forsiktig gasspådrag – samme sak da, med stadige skjelvinger i bilen. Bilen har kjørt 117.300 km. Undres på om noen kjenner til dette symptomet?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now