KjetilNilsen Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Hei dere. Mistet kjørelys og dørbelysning (Når en åpner dørene), på vei hjem fra Sverige. Jeg dro henger da det skjedde. Jeg finner ikke ut av hvem sikring det evt kan være, eller om det er noe relee' som har ryki. Er det noen som kan fortelle meg hva det kan være. Evt hvem sikring og hvor. Jeg har sett i sikringsboks i motorrom, Venstre side av kupe' og bak i bagasje. Kjetil Quote
Eirik Tømmerås Posted July 26, 2015 Posted July 26, 2015 Du må nesten ta en diagnose for de der bilene er det ikke bare å gjette seg frem til feil på. Quote
KjetilNilsen Posted July 26, 2015 Author Posted July 26, 2015 Ja. Jeg skal til Bertel O Steen i morgen tidlig. Høre hva de sier. Quote
Dani mb Posted August 1, 2015 Posted August 1, 2015 Har du funnet ut av det?! Jeg mener det kan være noe enheter som ligger under 'beinrest' plata på passasjer siden. Når disse blir fuktige, så kan kontakt eller enhet gå istykker... Quote
Recommended Posts