Guest Jan-E. Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 ......ja det skal Mekonomen ha. Noen som har kjøpt billigere til 230E, og i så tilfelle hvor? Oppdaget i dag at det av og til slår over fra plugghetten til toppen på første sylinder og har dermed funnet ut hvorfor bilen fusker, spesiellt i fuktig vær. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Tja...De fleste steder jeg har handlet har tennkabler til 230E vært betraktelig billigere, men det er 4 år siden jeg hadde 230 sist.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 AutoTrio, Speed Autoteile Oslo, Stjerneservice osv. har alle pluggkabler til deg. Det er bare å begynne å ringe og sjekke priser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Larsen Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 299kr. kompl. på Biltema - hvis du tar til takke med det H`n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan-E. Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 798,- hos Stjerneservice. Det er vist de enorme plugghettene som drar opp prisen. Tror jeg holder meg unna Biltema. Hvilket bensinfilter er det jeg skal ha? Det er flere typer hos Stjerneservice som står merket med 230. Mekonomen skal ha kr 505,- for filteret!!! Virker som at de utnytter det at originaldelene er dyre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts