W210220cdi Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 Heisann! Jeg kjøpte akkurat en 06 modell w211 sedan, synes det å kun høre på cd/radio er litt kjipt, så jeg har lyst til å bytte ut spilleren med en Pioneer 2-din spiller. Da jeg skulle demontere den orginale spilleren fant jeg ut at dette ikke gikk, bak på den er det kun en liten sukkerbit med en liten tynn rød kabel og to orange fiberkabler på. Da lurer jeg på, hva må jeg gjøre for å få dette til å fungere ? Jeg veit det er en forsterker med innebygd delefilter i bagasjerommet. Noen som har en løsning ? Quote
Guest 1042 Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 Finnes kabelsett å få som må strekkes fra bagasjerom og fram. Da kobler man forbi originale AGW. Eventuell sub vil vel slutte å fungere om jeg ikke tar feil. Quote
Eirik Tømmerås Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Strekk standard signalkabler bakover og bytt ut AGW med aftermarked forsterkere. Den optiske ringen går og til evt. CD-skifter og tlf, ingen av delene har du bruk for hvis du bytter til aftermarked head unit Quote
Recommended Posts