Eirik Tømmerås Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Jeg mottok i dag ny hovedlykt H.F av merket TYC til min w201 og der fulgte selvfølgelig ikke vacuum aktuatoren med, og nå prøver jeg å flytte over den som stod på den gamle lykta, men har problemer med å få på plass kula på det plaststaget i ramma til reflektoren, jeg tror nå den skal dit i hvertfall............ Quote
Tor Anton Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 mener det er en låsering som strammer rundt kula. jeg kjøpte noen nye "depot" lykter en gang å det gikk fint. Quote
Eirik Tømmerås Posted July 21, 2015 Author Posted July 21, 2015 Er en plast ring som står over kula på aktuatoren. Jeg legger ved et par bilder, på det ene har jeg tegnet en sort pil der hvor jeg mener kula skal innpå, det andre bildet viser staget som står i aktuatoren og hvor den store kula skal innpå i lykten(denne kula mener jeg er for stor) Quote
Eirik Tømmerås Posted July 21, 2015 Author Posted July 21, 2015 Pila ble litt feil da den skal peke på den dingsen nedi der Quote
Eirik Tømmerås Posted July 22, 2015 Author Posted July 22, 2015 Ingen hjelp å få fra Baastad bil heller da Hans påstår at disse lampene ikke produseres lengre og at det er noe de har hatt lenge på lageret sitt. Quote
Eirik Tømmerås Posted July 23, 2015 Author Posted July 23, 2015 Da her jeg slipt ned den største kula til den størrelsen som den minste kula har og nå passer det sammen. Det var litt knot da kula er hul inni så fort gjort å ta for mye....... Quote
Recommended Posts