TEH Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyheter/article2406309.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Han Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 hehe! Nydelig!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Sånn kan det gå når en driver med råkjøring...... lurer på om hu (Politi) dama får lappen konfiskert til saken er ferdig etterforsket.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted November 12, 2006 Author Share Posted November 12, 2006 Han eller hun som ble forfulgt må jo føle seg jævlig stolt . Men han/hun viste vel ikke om målingen dessverre?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Hehehe ser for meg boten i posten jeg, "Kjøring i høy hastighet med totalvrak av politibil som følge".. vennligst betal innen 14 dager kr 254.375,00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 En heftig TS å skrive for henne Har ikke politiet de heftigste piggdekkene som er å oppdrive da? Hadde hvertfall før, og som vanlige bilister ikke får lov å bruke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Så du tror ikke de går foran som godt eksempel og kjører piggfritt ??? Har ihvertfall sett mange av dem med piggfritt, kan jo være der problemet lå.. Eller så satt det vel bak rattet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Er ikke helt oppdatert lengre, men jeg var med og bygget det nye politihuset i Stavanger i 96/97 og var ofte nede i garasjen med alle politibilene. Der fikk jeg sett piggdekkene som hadde flere og kraftigere pigger enn de som er til salgs for vanlige folk. Men det er kanskje slutt på det.... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Sikkert samme patrulje som tok lappen fra nevøen min samme sted for 1 mnd siden.... HA HA sier jeg bare.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Så du tror ikke de går foran som godt eksempel og kjører piggfritt ??? Har ihvertfall sett mange av dem med piggfritt, kan jo være der problemet lå.. Eller så satt det vel bak rattet.. Det sitter alltid bak rattet. Unntak er hvis det plutselig kommer en elg eller noe sånt, og alternativene er å kjøre i grøfta eller kjøre i elgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted November 15, 2006 Author Share Posted November 15, 2006 Fortsettelsen: http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyheter/article2409722.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Bilen som ble forfulgt av UP-bilen fikk ikke politiet stoppet. Jøsssss hun fortsatte ikke til fots... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts