Nymoo Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 hei, har hatt en del problemer med bilen i det siste, først fikk den dårlig med drivstoff, en kollega av meg påsto det var bensinfilter så det ble byttet, nå, tre dager senere begynte bilen å fjuske når man akselererer aggresivt å plutselig mister en sylynder å har nesten ingen effekt, da slår jeg den av og når slår den på igjen etter et minutt så fungerer alt som det skal, til jeg kjører igjenn. noen som kan noe om dette? kan det være tenningsfeil, elektrist feil, dårlige plugger, dyser eller coil? mvh. Andreas MB E200 1999 W210/S210 Quote
Eirik Tømmerås Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Høres ut som at du må få lest av feilkoder Quote
Tor Anton Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 plugger sjekker du ved se på de. mors e230 hadde litt dårlig drag å sto jeg still å ga mye gass så puttret den å skjøt, der var det slitte plugger. Quote
ejret2014 Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 Jeg hadde en w210 (e230) en gang og hadde samme problemet som det de har. Jeg skiftet coilene, og alt var i orden. Tror dette er ett litt svakt punkt på denne modellen. Når en coil er deffekt, så kan den oppføre seg veldig forskjellig, virke, ikke virke. Kan fungere greit en stund, og så faller plutselig en sylinder ut. Jeg byttet i hvert fall alle coilene, og alt var ok. Quote
Recommended Posts