AndreK Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Hei! Elektronikken registrerer ikke nøkkelen. Har bestilt ny (brukt) tenningslås med to medfølgende nøkler og har en som kan bytte det for meg. Men han lurer på om det må gjøres en kobling i "cpu/hjernen/elektronikken" for å få bilen til å godta den nye låsen/nøklene. Har noen erfaring med dette? Jeg sitter å håååper på at det vil ordne seg med ny tenningslås. hva er alternativet hvis det ikke går ? Og trengs det et spesielt KIT for å få ut tenningslåsen? Risikerer jeg skade på noe hvis han jerker den ut med vanlig verktøy? På forhånd takk for svar ! =) Quote
Tor Anton Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 jeg sjekket dette en gang å fikk beskjed om at brukte nøkler og tenningslås er søppel hvis det ikke er i tilhørende bil/hjerne. Den er koblet opp mot hjernen å du kan kun pare NYE deler ikke brukt. Quote
AndreK Posted July 13, 2015 Author Posted July 13, 2015 Okei.. Noen som vet om og hvordan det går å koble ny tenningslås og nøkler til hjerne? Quote
myhre Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Det kommer ferdig koblet viss du bestiller etter chassi nr. Brukt trenger ikke være helt søppel viss du har tilgang til di sammenhengende delene feks du har en hel delebil, kan du ta tenning, hjernen og startsperren å montere i din bil dette forutsetter at det er samme fuel system (hvertfall på diesel) Quote
Recommended Posts