CC Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Hei Jeg har importert en europeisk R107, 300SL 1985 modell fra USA. Den har ennå ikke norske skilter. Den har fått satt inn amerikanske frontlykter der borte. Er det noen som vet om det er enkelt å bytte tilbake til europeiske lykter? Parklyset lyser i de gule blinklysene. Må jeg endre dette og i tilfelle hvordan? På forhånd takk for alle innspill CC Quote
Helge Josefsen Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Hei hei. Du kan være heldig og få godkjent den med gule parklys men på ute kontroll vil du få mangler dessverre. .på min r107 har det blitt satt inn parklys i grøftelysa.. Hvorfor vil du bytte tilbake til europeiske lys da? For at det er bedre lys i de? Quote
Tur-bo Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 På min kjøpte jeg standard innsatser på bilextra, 5,5" med h4 og park i lampa. hadde da, med litt koblingsknot, dobble nær og fjernlys med park i alle 4 Ikke helt lovlig riktig nok Quote
Recommended Posts