Jump to content

Recommended Posts

Posted

Så i dag var det 211'n som skulle krangle litt.. jeg skulle hjelpe en kompis og flytte til Sverige i dag. Og etter vi stoppet i tollen så ville ikke bilen gire. Det virker som den "står fast" i 2 giret. Og jeg kan ikke gire manuelt eller bytte kjøre program c/s.. Den hogger også veldig når jeg setter den i d eller r.. Det har ikke kommet noen feil meldinger eller noe.. Noen som har vært borti dette før? Kan den ha gått i nød? mvh Helge josefsen (bilen er en 211 200 cdi 07)

Posted

Jepp jepp den er fulgt. Bilen var inne på stor service for to uker siden. Da sa de at på neste service var det tid for service på kassa. Jeg bare regner med at det de sier stemmer..... ellers er alle servicer fulgt opp fra ny til nå

Posted

Ja det ser ut som det er det problemet jeg har. Bare at min ikke blir bra når jeg tar ut nøkkelen og låser bilen. Får nok ta en tur til doktoren i morgen. Jeg holder til i Fredrikstad så Oslo blir nok litt langt i andre giret :-)