Jump to content

245 on-board computer (с 01.09.1983) 124

Frank O

Recommended Posts

Det er jo endel som har denne utstyrskoden på sine 124 biler.

Så da starter eg opp en tråd der vi kan diskutere dette.

Problemet mitt er at funksjonen som forteller kor lenge en kan kjøre på det som er igjen på tanken (Bis Tank Leer), ikkje fungerer. Den viser bare 0 km. Den "vanlige" tankmåleren min fungerer, så da er vel føleren i tanken ok.

Så var det over til den digitale klokka under speedometeret, skal det være lys i den? Det er jo så iriterende når det er mørkt. Viss mercedes har glemt å lage lys i denne, så har dei jaggu gjordt en glipp der. Ser jo litt jalla ut når det er den eneste dingsen det ikkje er lys i.

Så var det over til den digitale klokka under speedometeret, skal det være lys i den? Det er jo så iriterende når det er mørkt. Viss mercedes har glemt å lage lys i denne, så har dei jaggu gjordt en glipp der. Ser jo litt jalla ut når det er den eneste dingsen det ikkje er lys i.

Det skal være lys i den.

får å få lys der må du enten lodde på en pære eller kjøpe ny måler

Det skal være lys i den.

Måler? Det er klokka vi snakker om her sant, ikkje ute-temp displayet. Klokka som sitter i speedometerklokka.

Viss det er klokka du meiner. Er det lys originalt? og at den originale  pæra er gåen og må må loddes ut og ei ny må loddes på plass?

Det skal være lys i den.

Måler? Det er klokka vi snakker om her sant, ikkje ute-temp displayet. Klokka som sitter i speedometerklokka.

Viss det er klokka du meiner. Er det lys originalt? og at den originale  pæra er gåen og må må loddes ut og ei ny må loddes på plass?

Sorry Leste feil :( men det skal være lys i den også.

Husker ikke om det er løs pære på den

Sorry Leste feil :( men det skal være lys i den også.

Husker ikke om det er løs pære på den

Har hatt ut speedometeret idag, og eg trur eg kan konkludere at det lyset som er i den klokka må være engangs.

Eg kunne ikkje finne ut en måte å dele klokka fra speedometeret. Det var da tilfeldig at lyset er gått på både min og svogeren min sin bil.

Dei bilene har jo godt litt mindre enn din bil, faen det irriterte meg det her. Må være en svakhet, kan jo prøve å få ny av BOS på garanti, hehe.