karljohan92 Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Jeg har en Mercedes W211 E270 CDI. Jeg har nå i lengre tid fått opp feil på bakre railtrykksensor (Rail pressure sensor) og fikk den byttet i dag. Denne feilen kom opp etter jeg tunet bilen min, og han tilbakeførte derfor original programvare og fjernet tuningen. Delen er byttet men feilen vedvarer, og bilen går i nødmodus på samme måte som før delebytte. Jeg mistenker derfor at han som tunet bilen ikke har gjort en god jobb og at orginal programvare ikke ble korrert tilbakeført til bilen, og at det skaper feilkode på sensoren. Bilen er kjørbar så lenge jeg girer manuelt og alltid holder turtallet på over 2000. Om turtallet er under dette og jeg gir gass, så går bilen i nødmodus. Noen som har noen erfaring med dette problemet? Noen som har vært ute for lignende problem? Takk Quote
Rolf Åge Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Rail pressure to low? Den koda får eg opp på vitoen av og til.. Det er pga tuning Quote
Recommended Posts