AL220cdi Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hei! Har tenkt til å montere nye Led skiltlys på min C-klasse (w203) Men lurer på hvordan jeg skal få fjernet de gamle holderne, slik at det blir plass til de nye! Sikkert ingen stor sak, men hadde vært greit med noen erfaringer og også gjerne bilder! Quote
Tor Anton Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Du får både "pærer" og hel lampe, hva har du? jeg fikk noen til min 210 å der bytter jeg ikke bare pæra,men hele lampa. Har du søkt på youtube??? Quote
Eirik Tømmerås Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Byttet til led "pærer" på E-klassen, men det ble byttet noen stykker før det holdt. Billige ebay-led er "billig". Kjøpte en 10 pakning led og har vel 3 igjen, altså 5 av dem holdt ikke lenge Quote
AL220cdi Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Du får både "pærer" og hel lampe, hva har du? jeg fikk noen til min 210 å der bytter jeg ikke bare pæra,men hele lampa. Har du søkt på youtube??? Hei! Skal bytte hele lampa, da kontaktflatene på den gamle er ødelagt! Prøvd å søke på youtube, men finner ingenting som ligner! Quote
Tor Anton Posted September 6, 2015 Posted September 6, 2015 det der kan ikke være vanskelig. de jeg har vært borti har jeg skrudd av lista som se sitter i å da var det bare å ta de ut. bare å begynne å skru så ser du nok åssen det er Quote
Recommended Posts