Olaf Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Jeg ønsker meg mange låsesylindre til W123. Og da spør du deg sikkert: Det var da et underlig ønske, hvorfor i all verden skal ha dem til? Jo, fordi det kjøtthuet som skulle rense innmaten i noen låsesylindre for å bruke dem i bilen som bare har én fungerende lås, klarte å miste eller rote bort noen av sperrene inne i låsen! (jeg gjorde det ikke med vilje,altså, kors på halsen!) Så hvis du har liggende gamle låsesylindre - uansett om de har nøkkel eller ikke - så overtar jeg dem gjerne, jeg trenger bare innmaten for å bygge opp igjen de jeg ødela. Send meg en pm, så sender jeg adressen min og penger til porto. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Stig Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 ai ai ai så kjedelig Olaf! Har nesten gjort det samme selv! Tør jeg spørre hva du smører opp låsen med? Quote
Olaf Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Jeg hadde tenkt å bruke grafittpulver som jeg kjøpte i en låsforretning, selvfølgelig i en tørr lås etter rens og vask Ifølge låsesmeden er kombinasjonen olje og låser noe som er skapt av fanden sjøl! Er du fortsatt nordpå, eller kommer du søraforr i sommer? Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Stig Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Jeg var nettop i Oslo for å skru litt bil, men reiste vestover fredagen som var! Quote
Recommended Posts