Olaf Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Mange ønsker å style bilen sin litt uten å måtte utvide huslånet for å forsøke å skaffe noe fra f.eks. AMG eller BRABUS. Her er noen bilder fra en link jeg fant der eieren har brukt Volvo-deler på Kombien sin. Spoileren foran oppgis bare til å være fra en '80-talls Volvo. Kanalskjørtene er fra en '90-talls Volvo 850, og passer helt perfekt i lengde. Jeg ser på bildet av den ferdige bilen at han har laget en overgang fra hjulbuen til dekselet, sikkert lurt for å unngå å lage en hylle for all skiten langs veien! Jeg synes Volvos kanalskjørt er fine og rene i designen, men alternativt er det også et firma i Mysen som leverer nye W123 spoilere og sideskjørt: http://transmedia.mystore3.no/categories/mercedes-eklasse-w123 Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Osci18 Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Kult å se at folk tårer og tenker litt utforbi boksen ️ så overadkende bra ut Quote
Olaf Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Enig, jeg synes nok det er litt for mange Mercedes-eiere som er låst i oppfatningen av at det som ikke er originalt er feil. Når det gjelder å finne noe som er stilig på en 30 år gammel bil, så synes jeg man bør være åpen for det meste. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Marevan Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Om det var gjort på en strøken orginal bil så hadde jeg blitt litt trist, men om det redder en bil som er litt på skråplanet, så er det jo kjempegøy. Quote
Wicky Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 det finnes mange originale ting mercedes eiere burde holde seg unna også...sånn som krom rundt lykter...lorinser styling... Quote
Recommended Posts