Guest Martin Heie Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Haha, det må jeg si! Her kan dere se hva dere kan få bestillt til W124. Snakk om å ødelegge en W124's utseende!!! Fås kjøpt hos www.raceonusa.com Forøvrig kan det være verdt for 190-eiere å ta en titt på hjemmesiden deres! Hva synes dere om denne konvensjonen? Mvh Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Vel, la oss si at disse bildene fikk ikke meg til å få mer lyst på 124 igjen :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Jeg har bilder et sted av en T-modell med denne stylingen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Det der ser ut som en EVO2 wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Jeg har bilder et sted av en T-modell med denne stylingen... Håper for Gud´s skyld at det ser bedre ut på en stasjonsvogn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts