MBPano Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Har noen spørsmål vedr Panoramatak på w211 03, taket stopper stadig opp når jeg åpner den og i blant virker ikke i det hele tatt, dårlig kontakt? Evt hvor? Erfaringer ? Også er jeg ute etter å kjøpe ny frontrute til denne det er en avantgarde, med panorama og jeg ønsker å kjøpe rute med lillaskjær, altså såkalt coated rute, men alle Bilglass firma jeg har vært hos mener dem ikke kan skaffe det, på grunn av at bilen har Panoramatak, men jeg har sett flere biler med den typen rute selvom de har panoramatak, så lurer på hvor jeg kan skaffe det? Også er det nøkkelen, det er ikke mulig å heise opp eller ned vinduene med den, hva er galt? Quote
Sven Håkon Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Jeg ville ha forsøkt å smøre opp panoramataket før videre feilsøking - det skal ikke så mye motstand til før motoren kutter. Du får i hvertfall en slik rute som du er ute etter fra Mercedes, og vanligvis koster det akkurat det samme å bytte rute der som hos rutefirmaer. Mine foreldres 211 har panoramatak og IR-/SUNGATE-vinduer - send meg en PM dersom du trenger et chassisnr å bestille ut fra. Fungerer ikke åpning/lukking av vinduer når du peker mot dørhåndtaket på førersiden? I så fall er det nok en sliten sensor, noe som er ganske vanlig på disse bilene. Quote
Recommended Posts